PxPixel
Foursquare는 쿠키를 사용하여 귀하에게 최적화된 환경을 제공하고 맞춤화된 광고를 게재하며, 광고주에게도 광고 캠페인의 성과를 측정할 수 있도록 합니다. 저희 사이트를 계속해서 이용하시면 Foursquare의 개인정보 보호정책쿠키 정책에 동의하신 것으로 간주됩니다.
X

Istanbul(으)로 여행을 떠날 예정이신가요?

Foursquare가 회원님을 위한 최고의 장소를 찾아 드립니다.

Ramazan Bingöl Et Lokantası

Ramazan Bingöl Et Lokantası

터키 음식점, 스테이크 전문점케밥 음식점₺₺₺₺
Oruç Reis, Esenler
저장
공유
8.7/10
1,898
평가
  • Tips
    Yousef Z.
    "The staff members are very friendly (친절해서)."(Tips 2개)
Tips and Reviews icon368 팁 및 리뷰
필터:
  • 데이트 하기 좋음
  • 가족이 함께 오기 좋음
  • 단체로 오기 좋음
  • 단체 가능
  • 단체 여행
User icon
로그인하여 여기에 팁을 남겨보세요.

정렬:
  • 인기있는
  • 최근
  • Sinan D.heart icon on user image
    Sinan Demiryurek10월 23, 2017
    Dizayn , mekan cok iyi
  • Doğan Ç.heart icon on user image
    Doğan Çakır8월 29, 2014
    Yemekler inanılmaz pahalı, servis çok özentisiz.
  • Fthcr Y.heart icon on user image
    Fthcr Ylmz5월 13, 2017
    Giyimkent şubede kahvaltı berbat, ne eski lezzet var ne çeşit, bu serpme kahvaltı 50.-tl değil 5.-tl etmez... daha da gitmem
  • Ersin E.heart icon on user image
    Ersin Ergün😏9월 28, 2015
    Yani öyle aman aman lezzetler yok yani
  • Bilal O.
    Bilal Oral10월 14, 2015
    harika muazzam
  • Nurhayat B.heart icon on user image
    Abartılmış bir mekan. İftar için gittik, yemek-fiyat performansı iyi değil.
  • Sultan Ş.
    Sakın benim gibi p.m. yargılı davranmayın esenlerde yemek falan sarayda yemek yedik resmen
  • Mehmet Y.
    Bence abartılacak bir şeyi yok istanbulda daha iyi kebapçılar var bir tanesi SEMBOL Ali Güçtekin kardeşimizin mekanı herkese tavsiyemdir
  • Ugur Ö.heart icon on user image
    Ugur Öncel7월 11, 2015
    Servisi yavaş etler kokuyo çok kötü görünüşe göre servis berbart gitmeden önce düşünün derim
  • M.Yheart icon on user image
    M.Y1월 11, 2015
    Servis çok yavaş en az 25 dakka yemek servisi bekledik ve bekledığımızede değmedi
  • X G.heart icon on user image
    X G4월 10, 2015
    Ali nazik ve corbasi kotuydu. Gereksiz pahali
  • Figen A.
    Figen Aslan11월 15, 2013
    Disardan siparis vermeyin siparisiniz soguk geliyo ve bu hizmet rezalet !!!
  • Ramazan Ş.
    Ramazan Şahin7월 22, 2014
    Aşırı pahalı. Bence bu fiyatın yarısını haketmiyor
  • osman ö.
    osman ögç7월 17, 2014
    gercekten guzel mekan
  • Hakan C.heart icon on user image
    Hakan Ceyhan2월 4, 2015
    Gereksiz pahalı
  • Mehmet K.heart icon on user image
    Mehmet Karataş6월 30, 2014
    5회 이상 방문함
    tam bir rezillik
  • 🦉Gezen Anneheart icon on user image
    🦉Gezen Anne8월 19, 2018
    1) Oncelikle soylemeliyim ki etler iyi marine edilmis ve cok lezzetli,corbalar da keza oyle.Ancak gnel olarak sakil bir durum sozkonusu.Garsonlarda kaos hakim.Ayrica gelen hesap menude yazan fiyatlrdn
  • Çağla K.heart icon on user image
    Rezalet!!!!Resmen insan seciyorsunuz yazıklar olsun.
사진1,603 사진

연관 검색

  • ramazan bingöl et lokantası esenler •
  • ramazan bingöl et lokantası esenler photos •
  • ramazan bingöl et lokantası esenler location •
  • ramazan bingöl et lokantası esenler address •
  • ramazan bingöl et lokantası esenler •
  • ramazan bingol restorant esenler •
  • ramazan bingöl et lokantası esenler •
  • rb ramazan bingol et lokantasi esenler •
  • ramazan bingöl et lokantası oruç reis esenler

Foursquare © 2019  Lovingly made in NYC, SF & Chicago