PxPixel
UPDATE July 15, 2020: We have updated our Privacy Policy. Our Consumer Services Privacy Policy and Enterprise Services Privacy Policy will become effective on August 20, 2020. If you use our services on or after August 20, 2020, you will have accepted our new policies.
X
Uğur Öztürk

Uğur Öztürk

Çamur yer, şekeri sevmem. Nerede ulan benim viskim?!!! İSTANBUL&DENİZLİ&ERZURUM&ANKARA

Istanbul, Turkey
  • 6개의 팁
  • 299명의 팔로워
  • 644명의 팔로잉
  • 2 리스트
Uğur 님의 다음 도시 내 리스트: 모든 도시
  • Ataşehir
  • Şişli
  • Istanbul
  • 모든 도시
Uğur의 상위권 도시
Ataşehir
1 Tip
Şişli
1 Tip
Istanbul
2 Tips
추가로 로드하기
추가로 로드하기
Uğur Öztürk
6 장소 업데이트됨
6곳의 장소 Etiler, Happy Moon's, Kardeşim Mantı, Kırıntı 포함
Uğur Öztürk
2 장소 업데이트됨
2곳의 장소 Hatay Ekol Künefe, ***Öztürk Malikanesi*** 포함
    저장
    "Ben otobüsün çift katlı,boş ve havadar olanını severim. UĞUR ÖZTÜRK"
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 9월 8, 2013
    버스
    · 비잔티온, 터키
    저장
    "Mayorluğu bi bok sanan yaratıklar var. O istemediği sürece kimse mayor olamazmış. Sen önce insan ol mayorluğun eksik kalsın :)))"
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 8월 25, 2013
    지역
    · Ataşehir, 터키
    저장
    "Menemen special lerini bi deneyin. Bana teşekkür edeceksiniz."
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 8월 13, 2013
    음식점
    · 비잔티온, 터키
    5.8
    저장
    "Dondurma 10 numara... Kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibi bir şey..."
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 8월 7, 2013
    카페
    · Bakırköy, 터키
    7.6
    저장
    "Arayıp haber vermeden gelmeyin lütfen..."
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 7월 30, 2013
    주거 시설
    · 터키
    저장
    "Ben bir köfte tabağının bu kadar basit ve aceleye gelmiş halini ilk defa görüyorum. Tabakta ne bir pilav ne bir yeşillik ne bir sos. Sadece köfte ve aceleyle közlenmiş yarım domates ve biber vardı."
    Uğur ÖztürkUğur Öztürk · 7월 25, 2013
    Kofte
    · Şişli, 터키
    5.7