Istanbul(으)로 여행을 떠날 예정이신가요?

Foursquare가 회원님을 위한 최고의 장소를 찾아 드립니다.

Boğaziçi Elektrik Genel Müdürlüğü (Bedaş)

공공기관 건물
Beyoğlu, 비잔티온
저장
공유
53 팁 및 리뷰
필터:
  • de
  • eğitim
  • uykuluk
로그인하여 여기에 팁을 남겨보세요.

정렬:
  • 인기있는
  • 최근
  • Mehmet G.
    Abonelik ve iptal işlemleri bölümü Perpaya taşınmış. Perpa A Blok 14.Katta. Bu arada işlemler online olarak yapılabiliyor.
    좋아요 - Feb 13
  • LION D.
    LION DZUDZEVIC1월 27, 2016
    Süper lüx 1 yer , çalışanlar yaşıyor , biz ise elektrik faturalarındaki değişik ödeme kalemleri altında eziliyoruz ❗️
  • AHUHANZADE
    AHUHANZADE6월 10, 2014
    NETTE IMZA KAMPANYASI DUZENLEYIN, 1000 KISİLIK ORASI SATILAMAZ.EN IYI DEVLETLESTIRME,ÖZELLESTIRILINCE HERSEY DAHADA PAHALASACAK BIR LOKMAYA MUHTAC OLACAKSINIZ!
  • A. Y.
    A. Yağız1월 11
    25회 이상 방문함
    Dikkat! Elektrik ve elektrikçiler her zaman çarpıcı olur..!
  • Barboros Ö.
    Barboros Özçelik2월 4, 2014
    En az 3 saat önce gelmelisiniz.çalışanlar çok yavaş.saat 12:00 ye kadar işleyen hizmet 12:30 a kadar yavaşladı. Öğleden sonra yine deniyeceğiz artık.çalışanlar heralde anma hizmeti veriyor...
  • Can A.
    Can Arikan4월 18, 2015
    Artik efaturaya gecilsin ve web hizmeti ile islerimizi halledelim ne olur. 2015 yilindayiz yahu!
  • Tufan P.
    Tufan Palaz6월 3, 2014
    ayaklariniz kicinizami bati da elden vermiyorsunuz. benim kapida ceza kesenlerden birini yakalarsam o ayaklarini elina alip siktir olsun yoksan ben s.... cem. erkekseniz gelin
  • Orhan K.
    Orhan Kurulan1월 3, 2014
    Telefonlara cevap vermiyosanız çağrı merkeziniz neden var? Elektrik veremiyosanız siz neden varsınız? Kış günü kaç insan elektrik kesintisinden dolayı soğukta kaldı diye düşünüyor musunuz hiç?
  • Ahmet
    Ahmet11월 4, 2014
    Mübarek saray gibi maşşallah :) Buranın reisi de Mehmet Ali Bey tabiii
  • LION D.
    LION DZUDZEVIC10월 27, 2015
    Kesinlikle sıcacık ve her yer bembeyaz, şimdilik bu kadar
  • Mege B.
    Mege Bozkurt4월 17, 2014
    Çay ikramı güzel müşteriyi yumuşatmayı biliyolar ;)
  • Emrah A
    Emrah A8월 24, 2012
    kapi agzindaki koltuklardan numaralar gozukmuyorr
  • oguz
    oguz4월 3, 2014
    Memurlari iyi hos guler yuzlu ama cook yavaslar..
  • Suat H.
    Her yerde sıra var lanet olsun böyle kuruluşmu olur işemi giriceğiz yoksa faturamı ödemeye geldik anlamadim, mülakatında sıra bekle,sağlık muanesinde sıra bekle çalışmıyorum böyle bir kuruluş için..
  • ercan ü.
    ercan ünlü8월 14, 2014
    10회 이상 방문함
    Uyku uyku güzel uyku seni çooook ozledim uyku:-)
  • Derya Y.
    Derya Yetkin1월 3, 2014
    Dask olmadan gitmeyin. Valla tek bi işlem yapmıyolar. :)
  • Buse E.
    Buse E.10월 12, 2012
    İstanbulda bugune kadar gormedigim memur anlayisini gordum
  • AHUHANZADE
    AHUHANZADE6월 10, 2014
    DÖRT TARAF SU,ELEKTRIK NEDEN YOK.BARAJ ISTIYORUZZZZZZ......
  • Hasan S.
    Hasan Selcuk8월 19, 2013
    5회 이상 방문함
    İsletmede sikinti var evet orada ofisim var yardimci olabilirim
  • AHUHANZADE
    AHUHANZADE6월 10, 2014
    ÖZELLEŞTIRILMEDEN BURASI DÜŞÜNECEKTİNİZ.SATILDIKDAN SONRA TURKBAYRAGI KOYMUSSUN NİKİNE NEFAYDA???
  • Mert S.
    Mert Subay12월 19, 2013
    Her öğlen elektriğimi actirmadan yapamıyorum
  • Onur B.
    Onur Berkol8월 30, 2014
    Cok iyi fatura giydirirler...
  • Mehmet Ş.
    Mehmet Şahin9월 10, 2014
    Allah'ın belası bir yer. Oradan oraya sürükleyen, işlevsiz müşteri hizmetleri yerinde durmayan memur bozmaları var. Tekel haline gelmiş insan ızdırabı bir yer. Alternatifi olsa tercih edilmemesi gerek
  • Canitin F.
    Canitin Francisco3월 28, 2013
    Levent kirca parodilerinde burdan ilham almis belli ...
  • AHUHANZADE
    AHUHANZADE6월 10, 2014
    2014 KRİZİ KAPIDA DIKKAT ALTIN ALIN SADECE...
  • tuncay_1907 F.
    Belliki bedas tasarrufa gitmis insan bi klima koyar elektrik parasindanmi kaciyosunuz nedir
  • Selen Ece T.
    Selen Ece Tuncer9월 17, 2013
    25회 이상 방문함
    Abonelerle ugrasmak cidden zor!!!
  • Hümeyra K.
    Hümeyra Karaokur9월 26, 2013
    Ben de ogle arasini 1-2 arasi yapcam oh valla !! Boyle sacma sey olmaz genel bi kural var uygula iste allah allah !!!!
  • Nurcan C.
    Nurcan Canbazoglu9월 17, 2013
    Önümüzde 50 kisi var memurlar havasında isyannnnn..
  • Ilkiz G.
    Ilkiz Gokalp9월 13, 2013
    Burokrasinin kalesi!
  • İlhan G.
    İlhan Günaydın6월 27, 2014
    Duzensizlik uzerine duzen kurmaya calisan bir yer. O kadar para ode memurlarin suratini cek. Haram olsun çalik sana
  • Osman Emir Bayman
    Osman Emir Bayman12월 1, 2011
    5회 이상 방문함
    Yolunuz hic düşmesin feci alaturka bi isimi halletmek icin dakikalardir görevlinin yerine dönmesini bekliyorum
  • Muhammed Burak D.
    Son iki haftada surekli elektrikler gidiyor
  • Kerem P.
    Kerem Peker2월 8, 2013
    Bu kadar suratsız asık yüzlü insanı bir araya toplamak büyük meziyet. Zoru başarmak bu olsa gerek...
  • Oğuz K.
    Oğuz Kavil12월 27, 2014
    Görünüm paris, işleyiş muş.
  • Alperen D.
    Alperen Dinçer8월 15, 2013
    Eğer buraya işiniz düştüyse küveti doldurup için girin, çalışır haldeki saç kurutma makinasını suya bırakın! Yeminle daha kolay :(
  • özgür Cem D.
    Bürokrasinin bokunu çıkarmış, Türkiye'nin en gerekesi devlet dairelerinden birisi, hatta en önde bayrak sallayanı! Allah düşürmesin.
  • Gökhan T.
    Gökhan Tiknazoglu3월 3, 2014
    5회 이상 방문함
    Çalışmanın sonu olmayan yer..
  • Hüseyin K.
    Hüseyin Karaöz6월 15, 2012
    Çok iş var burada çook
  • Onur C.
    BEDAŞ çok YAVAŞ :(( O kadar calisan var agirdan aliyorlar, bekleyenlere yazik yani bize. Bir de ögretmenler hic calismiyor, diyorlar. Cocuklariyla 2 saat vakit geciremeyenler 40 cocukla biz napalim??
  • İbrahim O.
    İbrahim Ot8월 16, 2011
    Bazi calisanlar gercekten kaba davraniyor.
  • MRVDND👀👑
    MRVDND👀👑11월 17, 2011
    Mercangoz Hukuk
  • Yavuz K.
    Yavuz Koca5월 3, 2013
    Kesinlikle sıra numarası işlemiyor. Görünüşte 5 kişiler ama işe bakınca sadece 1 kişi işlem yapıyor. Felaket
  • Begüm D.
    Begüm Darıcı3월 30, 2012
    Sistemlerinin sürekli gitmesinden dolayı 5 dk lık işimi 1 saattir halledemediğin kurum... Hala bekliyor olabilirim...
  • Nermin Y.
    Nermin YILMAZ12월 1, 2014
    İnsanların havasız yerde ne kadar kalabileceğinin test edildiği berbat yer👎👇
  • candan a.
    candan aslan4월 18, 2012
    Calısıyorum:(
  • Samet P.
    Samet Pala2월 22, 2012
    Koskoca bedas genel müdürlük sistem yok memur yok dıyo. Vatandaş surunuyo valla burrda.
  • Cevahir K.
    Cevahir Kahveci9월 6, 2012
    Sira hic gelmez mi arkadas
  • Cihan S.
    Cihan Suzen5월 3, 2013
    6 tane vezne var 3 u calisiyor onlarda bi yavas bi yavas
  • Kerim U.
    Kerim Ulugbay4월 10, 2013
    Allah dusurmesin! 3 saati geckin surede 1 abonelik sozlesmesi yapmayi beceremediler! Bi de ogle tatiline cikiyolar cok is yapmis gibi! İs yapmadan para kazanabilen tek insan grubu!!!
  • Tufan P.
    Tufan Palaz6월 3, 2014
    Yahu sizin calisanlar nebicim adam. bildiri cezasi kesip elektirik sandinda sakliyor. sonra digeri geliyor ceran kesmeye. bankalarda ödenmemis faturaniz oldunda nasil haber geliyor ??
  • Cemal B.
    Cemal Bayram5월 1, 2015
    haksızyere aldığınız paraları nasıl yiyorsunuz bunun hesabını ALLAHA verirsiniz ben hakımı helaletmiyorum
  • Gokhan Selcuk D.
    Her işinizi çözemediğiniz. GENEL MÜDÜRLÜK.
463 사진

연관 검색

  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) 비잔티온
  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) 비잔티온 photos
  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) 비잔티온 location
  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) 비잔티온 address
  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) 비잔티온
  • bedas beyoglu 비잔티온
  • bedas genel mudurlugu-taksim 비잔티온
  • bedas genel mudurlugutaksim 비잔티온
  • bedas genel müdürlüğü taksim 비잔티온
  • bedas taksim 비잔티온
  • bedaş 비잔티온
  • bedaş genel müdürlüğü 비잔티온
  • bedaş-beyoğlu işletme müdürlüğü 비잔티온
  • bedaşbeyoğlu işletme müdürlüğü 비잔티온
  • beyoglu bedaş genel müdürlüğü 비잔티온
  • boğaziçi elektrik genel müdürlüğü (bedaş) beyoğlu 비잔티온

Foursquare © 2017  NYC & SF에서 사랑을 담아 제작