PxPixel
2020년 7월 15일 업데이트: 개인정보 보호정책이 업데이트되었습니다. 당사 소비자 서비스 개인정보 보호정책 및 기업 서비스 개인정보 보호정책은 2020년 8월 20일부터 적용됩니다. 2020년 8월 20일 이후 당사 서비스를 이용하는 경우, 새로운 정책에 동의하는 것으로 간주됩니다.
X
Sole&Mare

Sole&Mare

해변 바, 해변나이트클럽
Çeşme
저장
공유
8.0/10
6,382
평가
  • Stars
    코로나19의 세계적 대유행 상황을 고려하여 전화로 시간을 미리 확인하고 사회적 거리 두기를 실천하는 것을 잊지 마세요.
  • Stars
    Çeşme에서 인기있는 상위5 해변 바 중 하나
  • Tips
    Ceren B.
    "Lynchburg Lemonade Happy Hour (특별 할인 시간대) partileri on numara"(Tips 10개)
    Abdullah I.
    "The place is very crowded (혼잡함) with full of local people."(Tips 2개)
Tips and Reviews icon1,548 팁 및 리뷰
필터:
  • 해변
  • 특별 할인 시간대
  • 칵테일
  • 나이트클럽
  • 혼자 오기에 좋음
User icon
로그인하여 여기에 팁을 남겨보세요.

정렬:
  • 인기있는
  • 최근
  • Sinem
    Sinem6월 16, 2013
    Servis,çalışanlar rezalet.kalite her sene biraz daha düşüyor.
  • Didem Ö.
    Didem Över8월 8, 2014
    Perşembe gecesi dj tamamen vasattı.
  • Nese'dir .
    Nese'dir 🎈6월 9, 2012
    5회 이상 방문함
    Inanilmaz kotu caliyo
  • Oktay O.heart icon on user image
    Oktay Olgun8월 28, 2014
    Servis berbat, calisanlar terbiyesizlik derecesinde saygisiz. Nasil olsa musteri her turlu gelir zihniyetiyle yonetiliyor.tanidik gazetecilere methiyeler duzdurerek populer kalan bi yer. Bi daha asla
  • Neslihan A.
    Neslihan Atakan7월 3, 2012
    5회 이상 방문함
    Tek kelimeyle harika ;) gecesiyle gunduzuyle ozel bi mekan.kalite akiyoo:D
  • Yasemin
    Yasemin8월 17, 2013
    Kenan imirzaliogluna benzeyen arkadas haricinde garsonlar ilgisiz. Muzikte ses yok.
  • Görkem H.
    Görkem H.9월 5, 2013
    Girişteki adamları insanları kaçırsınlar diye dikmiş olabilirler! Bu kadar kaba insanlar görmedim hayatımda!
  • Zafer M.
    Zafer Memiş8월 17, 2014
    Kapıdaki elemanlar pavyon kapısındaki fedailer gibiler.
  • Rüzgar E.
    Rüzgar Erarslan6월 21, 2014
    mekan guzel ama dj rezalet otesi hatta var mi yok mu belli degil sahipleri fakir olsa gerek koskoca ayayorgiye adam gbi bir dj getirememisler yazik
  • Guzide S.
    Guzide S.7월 20, 2014
    Servisi kötü, personeli kaba.. Pis minderler, garip uygulamalar.. Gerilmek istemiyorsanız Aya yorgi için sole & mare artık bir seçenek değil
  • THY
    THY8월 2, 2013
    Kapıya taşıdıkları kas yığınından aldıkları özgüven ile kendini bir bok zanneden kopekler koymuşlar, kimin içeri girmeyi hak ettiğinin icazetini bunlardan alıyorsunuz. Daha fazla açıklamaya gerek yok.
  • MM D.
    MM D8월 10, 2011
    25회 이상 방문함
    Kavunlu frozen muk
  • Erdogan H.
    Erdogan Haser9월 1, 2011
    5회 이상 방문함
    @nyzacar @erdnctnrvrdi
  • Ghj. F.heart icon on user image
    Ghj. Fgb8월 13, 2014
    Servis sifir,muzikler fena degil
  • Filiz A.
    Filiz Aydın6월 29, 2013
    Servis rezalet.. Garsonları çok ukala.. Karpuz peynir için bile bir saat beklemen gerekiyor.. Number one Marrakech 👍
  • Duygu S.
    Duygu S6월 15, 2013
    5회 이상 방문함
    Yillardir karpuzlu frozen dan sasmazdim ama cilekli mojito da cok iyiymis!
  • filizce♕ t.
    filizce♕ tunçel7월 19, 2012
    5회 이상 방문함
    İçeriye davarolari almasalar daha kaliteli ortam sağlanmış olur bi daha asla gitmeyeceğim mekan yoruma bile gerek yokkkkj
  • Pinar S.
    Pinar Simsek6월 9, 2013
    Servis çok yavaş, bir siparişi en az 3 kez tekrar etmek gerekiyor. Garsonlar ilgisiz, bu sene kalitesi bozulmuş.
  • Altan C.heart icon on user image
    Altan Cenker6월 11, 2013
    100회 이상 방문함
    Pazar happy hour erkut sezer esliginde
  • Ali B.heart icon on user image
    Ali Balto7월 4, 2012
    Sadece gidin anlarsiniz supeerrr
  • Volkan
    Volkan8월 20, 2012
    Otopark gorevlisi öküze ücret nedir diye sordum şuraya park et Yada çık dedi bisey sorucam dedim çıkis ılerde dedi kaç kurusluk adamsın lan neyse keser doner sap doner gün gelir hesap doner
  • Mehlika A.heart icon on user image
    Mehlika Aksam7월 28, 2015
    Rezalet fiyasko! Hizmet sıfır! Çalışanlar suratsız! Aya yorgi nin en başarısız hatta tek tek başarısız beach.i!
  • Tuğba Y.
    Tuğba Y.8월 6, 2011
    Anlamsız bir et pazarı , çalışanların kalitesi sıfır , bir kadin ve oğlunu darp etmekle kalmayip ağzini burnunu gözümün önunde.
  • Gulistan E.
    Gulistan Ersin7월 14, 2014
    calisanlar cok kotu.hizmet sifir.bisey istiycek garson bulmak zor biluncada gelmesi en az abartisiz 1 saat.kafe pi den vazgecme
  • Figen K.heart icon on user image
    Figen Kumral9월 3, 2019
    Garsonlar sanırım sıcaktan çok yavaş hareket ediyorlar. Servis çok çok yavaş işte Ayayorgi koyunun hatrına gidiyoruz.
  • Ebru Ş.heart icon on user image
    Ebru Şahan8월 28, 2016
    Calisanlar cok kaba, ukala & suratsiz !!
  • UKheart icon on user image
    UK7월 21, 2015
    Gereksiz kalabalık hiçbir esprisi yok.
  • Metehan
    Metehan7월 24, 2012
    Bu ayayorgide ki tüm işletmeler aynı amk millet denize geliyor kapıda nakit orda nakit millet para taşımak zorundamiyiz birde başbakanlık konutundasin sanki utanmadan bağırsağına kadar aricaklar
  • 🌟Burcu P.
    🌟Burcu Pulatkan Ozgoren7월 20, 2012
    5회 이상 방문함
    Yemekler berbat, patates kizartmasinin yagini ne kdr zmndir kullaniolarsa simsiyah geldi. Bi tek karpuz peyniri oneririm.
  • Fulden A.
    Hizmet sıfır! Garsonlar 5para etmez böyle bir mekana böyle hizmet yakışmıyor. Menüyü 5kişi 10dakikada anca getirebiliyor, siz düşünün artık
  • Egeden T.
    Egeden Tarifler7월 1, 2013
    Bir Babylon degil!
  • Gökhan A.
    Gökhan Altuntaş7월 13, 2013
    Güvenliğin tawrı tamamen itici mekana soğuttular pardon ama sen güvenliksin mekan sahibi değil bu ne hava ? Pardon rütbeler mi değişti ?
  • Nisa T.
    Nisa Tokgöz8월 26, 2019
    Servis hizmet karşılama çok çok iyi çocuklu ailelerin gidebileceği harika bi yer yemeklerde çok iyiydi 👏👏👏
  • Melike G.
    Melike G.8월 12, 2012
    5회 이상 방문함
    Aksam eglenceli fakat sabah 3 kere ayni siparisi vermek zorunda kalabilirsiniz. Servis zayif!
  • Pelinheart icon on user image
    Pelin8월 15, 2015
    İlgi alaka sıfır, paranla rezil olmak tam da budur...ayrıca denizi bitmiş.
  • Melih s.heart icon on user image
    Melih sağcan6월 26, 2015
    Yukarida ki locaya 250 tl alip bunun 130 tl sini sadece su ve kola getirip geri 120 tl yi sordugumuzda hava parasi denmesi!! Giriste zaten kisi basi 70 tl vermisiz! Bu neyin havasi!!
  • Duygu Z.heart icon on user image
    Duygu Zeren8월 29, 2015
    Verdiginiz 50 lira ile rezil olmak isterseniz buyurun gelin derim.
  • Ismet C.heart icon on user image
    Ismet Cankurt8월 10, 2015
    Paran ile rezil oldugun bir mekan. Hizmet sıfır.. insan kalitesi fazla, personel kalitesi dusuk..
  • Yasemin Y.
    Yasemin Yildiz7월 20, 2014
    Frozen 25 lira olur mu lan bilmeden içtik iki tane bir hafta uyumam artık :((
  • Ayca C.heart icon on user image
    Ayca Cinar7월 21, 2015
    Berbat hizmet, kalabalıga yetisemeyen personel sayısı. Asla gelmemenizi tavsiye ederim
  • banuheart icon on user image
    banu8월 18, 2014
    işletmecilik olarak berbat rezervasyon yok diyip sonra rezerve edilen yerleri kim neye göre rezerve ediyo şaşılır.. servis kötü bir suyu yarım saat bekliyorsunuz gitmeden önce bi kere daha düşünün!!
  • Tuna
    Tuna8월 22, 2014
    Yaptığınız reZervasyonlara aldanmayın şişe açtırmıyorsanız 2. Sınıf insan muamelesi görüyorsunuz.
  • Cagri K.
    Cagri Kundakci7월 21, 2012
    5 kurus etmez, insanlik yok saygi yok sanki sen calisansin onlar musteri. Isletmecisi bunu gormuyomu yoksa zaten oda mi boyle. Gununuz rezil olmasini istemiyosaniz gitmeyin
  • Arzu G.heart icon on user image
    Arzu Gürpınar8월 2, 2014
    Saçma sapan bi yer... Yüzmeye değil boy göstermeye gelmiş bir yığın tip!!girmiş bulunduk işte
  • Tuna D.
    Tuna Doğruoğlu7월 3, 2014
    75 liralık hesabı 115 olarak tahsil edip üstüne utanmAdan tip istenen soyguncuların beachi
  • Nirva A.
    Nirva Altunay9월 3, 2011
    Salatada hayat yok.. Asla denemeyin ac kalmayin !
  • ⚜Sedem⚜heart icon on user image
    ⚜Sedem⚜7월 4, 2015
    5회 이상 방문함
    Hizmet ne kadar berbatsa da paramızla rezil olmaktan vazgeçmediğimiz mekan 😶
  • Ece K.
    Ece Kirecyakan7월 23, 2011
    Bu saate kaldik iyi mi?!
  • Ahsen G.
    Ahsen Gocer7월 9, 2012
    Girişte kredi kartı yok! Otoparka para veriyorsun! Deniz kenarları rezerve! Guneste yanmak zorunda kaliyosunuz!
  • Simge
    Simge6월 18, 2011
    Sallanan zemin!
사진16,812 사진

연관 검색

  • sole&mare çeşme •
  • sole&mare çeşme photos •
  • sole&mare çeşme location •
  • sole&mare çeşme address •
  • sole&mare çeşme •
  • sole & mare çeşme •
  • sole & mare beach club çeşme •
  • sole & mare beach clup çeşme •
  • sole & mare beach volley çeşme •
  • sole & mare locca çeşme •
  • sole and mare çeşme •
  • sole and mare beach club çeşme •
  • sole and mare beach clup çeşme •
  • sole and mare beach volley çeşme •
  • sole and mare locca çeşme •

Foursquare © 2021  Lovingly made in NYC, CHI, SEA & LA